Despre Noi

Suntem un magazin online, care îți pune la dispoziție o gamă largă de produse, cu livrare în România.

Am pornit pe drum în 2017, cu dorința de a contribui la o viață mai ușoară și mai sănătoasă, prin produsele pe care le oferim.Toate produsele noastre au o legătură strânsă cu un trai mai echilibrat, indiferent că este vorba de alimentație, procesul de gătire, odihnă sau momente de relaxare.

Pentru a avea o colaborare cât mai fructuoasă, te rugăm să citești mai jos condițiile generale de funcționare www.cocomag.ro:

Condiții generale

Produsele comandate de pe www.cocomag.ro vor fi livrate în termen de 3 – 10 zile lucrătoare, în funcție de volumul de lucru, și în funcție de disponibilitatea produselor pe stoc. www.cocomag.ro își menține dreptul de a extinde acest termen cu până la 5 zile lucrătoare, pentru unele produse care nu se află pe stoc, și dreptul de a refuza o comandă pentru un produs care nu se află nici pe stocul intern și nici pe stocul furnizorului.

În cazul produselor personalizate, termenul de livrare va fi comunicat în funcție de cantitatea comandată.

Oricare ar fi situația, noi te anunțăm telefonic.

Te rugăm, în cazul în care optezi pentru transfer bancar, ca și modalitate de plată, să nu începi tranzacția până când nu primești confirmarea de la noi, că produsele comandate pot fi livrate. Acest  lucru ne ajută la evitarea neînțelegerilor.

Garanție

www.cocomag.ro îți oferă garanție pentru produsele comandate în conformitate cu legislația în vigoare. Te rugăm să păstrezi factura produselor, garanția se acordă exclusiv în baza facturii. Garanția generală este de 12 luni, excepție fac acele produse, care au termen de expirare, sau pentru care producătorul indică un alt termen de garanție, mai mic decât 12 luni.

În cazul în care apar probleme de garanție, te rugăm să ne semnalezi, telefonic sau pe mail. Suntem aici să te ajutăm, și să te ghidăm. O să îți cerem următoarele date de identificare: numele persoanei de pe factură, nr. factură, denumirea produsului, problema observată. În primul rând vom încerca să te ajutăm prin telefon, asta ca să reducem timpul și costurile. Dacă problema nu se rezolvă, o să te rugăm să ambalezi produsul în ambalajul original, sau într-un ambalaj corespunzător. Nu ne asumăm răspunderea pentru defecțiunile din timpul transportului, cauzate de modul de ambalaj necorespunzător, de aceea te rugăm să ambalezi produsele cu grijă.

Cheltuielile de transport rămân în grija noastră, dacă te lași pe mâna noastră. Noi trimitem curierul la tine, și transportul îl plătim noi. Dacă alegi altă modalitate de transport, decât cea indicată de către noi, transportul îl plătești tu. Din păcate nu vom prelua nici-un colet trimis către noi cu plata transportului, decât dacă am cerut noi acest lucru. În acest caz produsele se vor întoarce la tine.

Termenul normal de soluționare a problemelor de garanție este de 14 zile, de la preluarea coletului, termen cu care ți se prelungește garanția inițială. Produsele vor fi readuse la condiții normale de funcționare, iar dacă acest lucru nu este posibil, din orice motiv, îți schimbăm produsele cu unele noi. Dacă produsul nu mai există în oferta noastră, și nu putem să îți oferim un nou, îți vom oferi valoarea lui de pe factură în formă de voucher de cumpărături (valabil pe www.cocomag.ro ) sau îți vom returna banii.

Garanția poate deveni nulă în următoarele situații:

  • exploatarea necorespunzătoare, abuzivă sau improprie a produselor,
  • utilizarea produselor în alte scopuri decât cele prevăzute în descrierea produsului,
  • reparații sau alte intervenții efectuate de către o persoană neautorizată,
  • urme de daune provocate de intemperii, incendii, tensiuni electrice necorespunzătoare,
  • urme de lovituri, sau alte accidente, care nu țin de probleme de garanție.

Anularea comenzii sau returnarea produselor

Clientul, adică Tu, te poți răzgândi oricând înainte de expedierea produselor, fără să fii penalizat. Îți promitem chiar să nu ne supărăm pe tine. În acest caz, te rugăm să ne anunți telefonic sau pe mail!

Mai mult, ai dreptul să te răzgândești și după ce primești produsele acasă la tine.

În termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, ai dreptul să returnezi unul sau chiar toate produsele comandate.

Excepții:

  • produsele a căror achiziționare este condiționată de achiziționarea altor produse. Exemplu: poți cumpăra produsul A la un preț redus în cazul în care achiziționezi produsul B. În cazul acesta produsele A și B pot fi returnate împreună, sau plătești diferența până la prețul integral al produsului A. E logic, așa-i?
  • produsele perisabile sau cu termen de expirare, a căror termen de valabilitate rămas este sub 60 zile.
  • produsele din categoria „Oferte Limitate

Oricare ar fi situația, te rugăm să ne semnalezi acest lucru, telefonic sau pe mail. Ne găsești zilnic, de luni până vineri între orele 9 – 17. Produsele returnate trebuie să fie noi nouțe, în ambalajul lor original, însoțite de toate actele cu care le-ai primit. În colet mai trebuie incluse următoarele: o copie a facturii și un cont IBAN unde dorești returnarea banilor. În cazul în care contul aparține altei persoane decât cea de pe factură, avem nevoie de câteva rânduri de la voi (persoana de pe factură și persoana care deține contul), prin care ne autorizați să transferăm contravaloarea produselor în contul respectiv.

Costurile de transport, în cazul returnării produselor, îți revin integral. Poți să alegi oricare firmă de curierat rapid, care ne aduce produsele la ușă, exact cum le-ai primit. www.cocomag.ro își rezervă dreptul de a refuza un colet, al cărui ambalaj extern este deteriorat. Te rugăm să te conformezi cu condițiile de transport al firmei de curierat pe care o alegi. Produsele returnate vor fi verificate, refacturate cu valoare minus, iar factura storno o primești pe mail. Dacă totul e în ordine, îți vom vira banii în contul semnalat de către tine, în termen de 14 zile de la primirea coletului.

Știm că ești de bună-credință, dar totuși te rugăm să citești și următoarele rânduri, pentru a evita neplăcerile:

  • Nu acceptăm coletele trimise cu ramburs în nici-un caz.
  • Dacă prin returnarea unui produs valoarea comenzii tale inițiale scade sub pragul minim de livrare gratuită din momentul comenzii tale inițiale, o să regăsești pe factura storno și valoarea transportului inițial. În acest caz suma restituită va fi diminuată cu această valoare.
  • www.cocomag.ro își menține dreptul de a-ți refactura valoarea transportului de retur în următoarele cazuri:
    • Ai trimis coletul cu plata la destinatar;
    • Produsele returnate nu se conformează cerințelor noastre de returnare (în acest caz coletul va retrimis către tine, cu ramburs, care va fi valoarea costurilor de transport).
  •  
  • Nu putem accepta returnarea produselor în următoarele situații: produsele perisabile, produse cu termen de expirare, a căror termen este sub 60 de zile în momentul returnării, produsele desigilate, care din acest motiv nu mai pot fi comercializate, produsele resigilate, produsele din categoria Oferte Limitate, produsele personalizate, produsele desigilate – care au caracter de igienă sau personal, ambalajele cadou, produsele care nu mai au ambalajul original.

Vizitează și paginile:

Termeni și condiții

Politica de confidențialitate